Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω

11214047_1011276312270611_1005725841175524340_n

Αν κρίνουμε λοιπόν, από ορισμένα τοπικά blogs και εφημερίδες η Δικαιοσύνη δεν θα πρέπει να αποδίδεται μόνο με τη διαδικασία που προβλέπεται από το Σύνταγμα, από τα δικαστήρια, αλλά με τον ισλαμικό τρόπο, δηλαδή με διασυρμό, διαπόμπευση, ενδεχομένως και με θάνατο δια λιθοβολισμού και πέρα από όσα ορίζει ο φυσικός του καθενός μας δικαστής.

Διαφορετικά δεν εξηγείται όλη αυτή η προσπάθεια συναγωνισμού των blogs με τα «βορθοκάναλα», όπως τα λέει ο υφυπουργός Υγείας του ΣΥΡΙΖΑ, να ριχτούν  στην κοινωνική  αρένα θύματα για να δει το κοινό αίμα και , κατά τη γνώμη του, να ευχαριστηθεί και να καταξιώσει το ίδιο ως υποκατάστατο των δικαστών και άγρυπνο φρουρό του «Νόμος και τάξις».

Έτσι  τα συγκεκριμένα blogs και ορισμένες τοπικές εφημερίδες δεν μου αναγνωρίζουν το δικαίωμα όχι μόνο να παραμένω πρόεδρος των Μικρασιατών —παρότι εκλεγμένος και,  παρότι πρόσφατα έχει αποφασίσει διαφορετικά το Διοικητικό Συμβούλιο —  όχι μόνο να εκφράζομαι μέσω του τύπου, αλλά ακόμα και να …τηρώ τα μικρασιατικά πασχαλινά έθιμα!

Δεν έχω την αξίωση να υιοθετήσουν  τα εν λόγω τοπικά μέσα μέχρι κεραίας τις θέσεις για το Χάρη Τομπούλογλου και εμένα σε σχέση με την εν λόγω καταδίκη μας, όπως  διατυπώνονται στο κείμενο που δημοσιεύτηκε στην τοπική εφημερίδα  «Αναγέννηση»  (φύλλο 2 , Απρίλιος 2016).

Αλήθειες και ερωτηματικά για τη δίκη Τομπούλογλου

Όμως ως γνήσιοι δημοκράτες που είναι οι διαχειριστές των blogs και οι «γνωστοί – άγνωστοι» συντάκτες των τοπικών εντύπων οφείλουν, αν όχι να με κρίνουν συνολικά ως κοινωνική παρουσία,  να σεβαστούν τις αμφιβολίες της πρωτόδικης απόφασης,  που εκφράζονται με την παροχή του δικαιώματος της έφεσης και την αναστολή της ποινής. Και να περιμένουν μέχρι τα ανώτερα δικαστήρια αποφανθούν οριστικά, πριν υψώσουν το λίθο των Ταλιμπάν ή του αναθέματος όπως λένε οι χριστιανοί. Γιατί στην πιθανότητα το Εφετείο να αποφασίσει διαφορετικά και στην πιθανότητα η κοινή γνώμη να είναι το ίδιο ανεύθυνη με τους υπεύθυνους των blogs –που δεν είναι– πώς οι κατηγορούμενοι θα  μπορέσουν αποσείσουν ό,τι αρνητικό για εμάς επιφέρουν τα δημοσιεύματα του «δημοκρατικού» τοπικού έντυπου και ηλεκτρονικού τύπου;   Ότι μετά βδελυγμίας ζητούν από τους συμπολίτες μου, δείχνοντας με το δάχτυλο ως μιάσματα ακόμα και εκείνους που μου λένε «καλημέρα»;

Με άλλα λόγια η ποινή του δικαστηρίου είναι συγκεκριμένη. Και έχει επιβληθεί με αναστολή. Ποιος δικαιούται να την επαυξήσει και μάλιστα στο ύψος του κοινωνικού αποκλεισμού «διορθώνοντας» τους δικαστές και εμμέσως εγκαλώντας τους;

Το γεγονός ότι, έστω από αφέλεια, βρέθηκα στη δίνη μιας  πλεκτάνης δεν σημαίνει ότι αίρω τας αμαρτίας του κόσμου. Αντιθέτως, άνθρωποι είμαστε και ο «αναμάρτητος τον λίθον βαλέτω».

Φαντάζομαι ότι οι επικριτές μου θα έχουν υπόψη τους το υπόβαθρο των πιο πάνω ευαγγελικών αναφορών μου. Επειδή, αιφνιδίως, στο κείμενο με το οποίο επιτέθηκαν σε όσους με κάνουν παρέα, εκφράζουν το όνειδος και τον πόνο τους πώς εγώ ο αμαρτωλός  τηρώ τα χριστιανικά έθιμα και πώς με αγκαλιάζει η Εκκλησία. Ποτέ δεν έκρυψα πως είμαι χριστιανός, για αυτό και εκφράζω τη χαρά μου που, έστω και τώρα ως άλλοι Άσωτοι υιοί,  πονούν για ό,τι νομίζουν πως θίγει τη θρησκεία, αφού μέχρι τώρα διεκήρυτταν σε όλους τους τόνους πως είναι άθεοι και ότι μόνο τα τυπικά και απαραίτητα από το πρωτόκολλο πάρε-δώσε θέλουν με την Εκκλησία, τους λειτουργούς και τους ανθρώπους της.

Εκτός κι αν,  όταν πρόκειται να επηρεάσουν  ψηφοφόρους  ή όταν θέλουν να επωφεληθούν από τα ελεεινά πολιτικά παιχνίδια που με έφεραν ενώπιον της Δικαιοσύνης,   δεν έχουν πρόβλημα να ενδυθούν τον μανδύα του θεοσεβούμενου. Έχουν πολλούς μανδύες στην γκαρνταρόμπα τους άλλωστε στην προσπάθειά τους για την διεκδίκηση της Εξουσίας.

Ένας άνθρωπος όμως κρίνεται συνολικά. Δεν είναι δυνατόν λοιπόν να ζητούν, ούτε να πετύχουν,  τον κοινωνικό αποκλεισμό ενός πολίτη, που είναι εδώ και χρόνια αναμεμειγμένος στα κοινά, στα Μικρασιάτικα κοινά, και που η παρουσία του, κατά κοινή ομολογία,  ζωντάνεψε και έδωσε νεανική πνοή στον Σύνδεσμο Μικρασιατών της πόλης μας και μια σειρά ουσιαστικών και σοβαρών δραστηριοτήτων, που ποτέ καμία δημοτική αρχή μέχρι τώρα, δεν έχει  μπορέσει να παρουσιάσει, παρά τα άφθονα οικονομικά και άλλα μέσα που διαθέτει.

Αν παραιτηθώ από τον σύνδεσμο και αυτός περιπέσει στην προηγούμενη ήρεμη κατάστασή του για ποιον θα είναι καλό; Σίγουρα όχι για τους Μικρασιάτες και την Μικρασιατική ιδέα.

Ενδεχομένως όμως να είναι καλό για όσους κηρύττουν  όλα αυτά τα ανιστόρητα και αντεθνικά, όλα αυτά τα προσβλητικά για τη μνήμη νεκρών και ταλαιπωρημένων προγόνων μας, για μας τους Μικρασιάτες του ίδιους, όλα αυτά που κατά καιρούς λένε  οι » Ρεπούσηδες» και οι «Φίληδες»  και στα οποία αντιδρά με κάθε τρόπο ο Σύνδεσμος Μικρασιατών  Ν. Φιλαδέλφειας- Ν. Χαλκηδόνας και τα οποία δεν είναι καθόλου αρεστά στην μερίδα αυτή του τοπικού τύπου, αφού οι «Ρεπούσηδες» και οι «Φίληδες» αποτελούν «σάρκα εκ της σαρκός τους»!

Κι εκεί που θα περίμενε κανείς να αρθρώσουν όταν αυτά τα ανήκουστα ειπώθηκαν από επίσημα χείλη, έστω μια τυπική διαμαρτυρία για τους Μικρασιάτες και τους Ποντίους, καμώθηκαν πως «πέρα βρέχει» και εξαντλούν την δημοκρατικότητά τους  και τα περί ηθικής κηρύγματά τους με προσωπικές επιθέσεις πέρα από τα εσκαμμένα που ο νόμος, τα ανθρώπινα δικαιώματα, αλλά και η ηθική καθορίζουν. Απομονώνοντας μια πλευρά ενός ανθρώπου  στην προσπάθειά τους να τον εκμηδενίσουν και ως προσωπικότητα και ως κοινωνική μονάδα. 

Χρήστος Τριανταφύλλου

Πρόεδρος Συνδέσμου Μικρασιατών Ν. Φιλαδέλφειας – Ν. Χαλκηδόνας

«ΟΙ ΑΛΗΣΜΟΝΗΤΕΣ ΠΑΤΡΙΔΕΣ»

One thought on “Ο αναμάρτητος πρώτος τον λίθον βαλέτω

  1. Δημοκρατία δεν είναι να γράφει κάποιος επώνυμα και κάποιος να σχολιάζει ανώνυμα. Με ονοματεπώνυμο το σχόλιο θα μπει, ώστε αν θέλει να απαντήσει ο συντάκτης του άρθρου να πάρετε την ανάλογη απάντηση. Εσείς θα δίνατε απάντηση σε κάτι ανώνυμο;

    Μου αρέσει!

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

w

Σύνδεση με %s