Είναι θέμα δημοκρατίας;

bab_iranyitas

Διαβάσαμε το άρθρο «Είναι θέμα δημοκρατίας…» από το site «Πολίτης» και μας έκανε φοβερή εντύπωση. Να θυμίσουμε ότι την διαχείριση του συγκεκριμένου site την έχει «κολλητός» του Άρη Βασιλόπουλου και για τον «Πολίτη» όλα τα «σωστά» τα κάνει μόνο ο Δήμαρχος Άρης Βασιλόπουλος και κανένας άλλος, όλοι οι άλλοι δεν υπάρχουν καν.

Ας πιάσουμε το άρθρο λοιπόν (βλέπε Φωτογραφία)  

Το συγκεκριμένο κείμενο κατά βάσιν ομιλεί «την γλώσσαν της αληθείας». Όπως όταν ομιλείς αυτήν την γλώσσαν για να σε πιστέψουν δεν θα πρέπει να κάνεις εκπτώσεις, ούτε ακόμη και σε περίοδο πολιτικών εκπτώσεων,  όπως είναι η προεκλογική.

Βεβαίως και κατά βάσιν ισχύουν αυτά που λέει, εν τούτοις  ο ανώνυμος αρθρογράφος λησμονεί  να αναφέρει ότι πρώτος διδάξας και αυτής της πρακτικής, είναι ο ίδιος ο κατέχων τον δημαρχιακό θώκο. Γιατί όταν καταξιώσει,  όπως ο κ. Βασιλόπουλος,  από κοντόφθαλμη  και μικρόψυχη αντιπολιτευτική διάθεση,  όσους συμμετέχουν στα του Δήμου δεν γουστάρει,  πώς να μην κυριαρχήσουν σε ρητορική εκείνοι που δεν τους καίγεται καρφί για την τοπική ιστορία και τα τοπικά προβλήματα παρά μόνο παλεύουν για το τι καρέκλα θα αλώσουν για την επόμενη τετραετία;

Επίσης ένα κείμενο σαν το πιο πάνω με τόσο έντονη επικριτική διάθεση θα γινόταν πιο ισχυρό αν στεκόταν και στο ότι υπάρχουν και κάποιοι που δεν κάνουν όσα καταγγέλλει , αλλά όσα κατ’ αντιδιαστολήν  πρεσβεύει, ιδίως δε αν τους ανέφερε ονομαστικά, είτε ως φορείς, είτε ως άτομα.

Με άλλα λόγια:

Α. Το κείμενο γράφει για δημοκρατία, ξεχνάει όμως ότι η Δημοτική Αρχή και ο Άρης Βασιλόπουλος που στηρίζει το συγκεκριμένο site είχε αποκλείσει στο παρελθόν  και συνεχίζει έως και σήμερα να αποκλείει από Πολιτιστικά Δρώμενα τοπικούς συλλόγους στην πόλη .

Να δώσουμε  λοιπόν στον αρθρογράφο με την ανεπάρκεια μνήμης  κάποια παραδείγματα παραλείψεών του, όπως ότι ο κ. Δήμαρχος:

  1. Σε συγκεκριμένο Σύλλογο της πόλης ούτε ρεύμα δεν έδωσε για να πραγματοποιήσει εκδήλωση ιστορικής μνήμης, αναγκάζοντάς τον να νοικιάσει γεννήτρια.
  2. Ότι από την εκπροσώπηση στο ΠΠΙΕΔ, το Παγκόσμιο Πολιτιστικό Ίδρυμα Ελληνισμού Διασποράς — που και ο τίτλος του λέει ξεκάθαρα το τι πρεσβεύει,—έκοψε σωματεία που έχουν άμεση σχέση με την Μικρά Ασία και την Διασπορά, και στην θέση τους έβαλε συλλόγους που έχουν σχέση με φυσιολατρία, φιλοζωία κτλ.
  3. Το κόψιμο της οικονομικής χορηγίας Συλλόγων με δραστηριότητα στην πόλη και με νόμιμη λειτουργία και ότι διάλεξε για οικονομική ενίσχυση συγκεκριμένους Συλλόγους της αρεσκείας του Δημαρχιακού περιβάλλοντος, που μάλιστα κάποιοι από αυτούς δεν έχουν καν ενεργό καταστατικό.
  4. 4.  Ότι ο κύριος Δήμαρχος μιλούσε περί , κατά τον ίδιο, «μαύρων σωματείων» για τον Βασιλόπουλο, εννοώντας προφανώς ότι στις Διοικήσεις τους  υπάρχουν άτομα που δεν έσκυψαν το κεφάλι στη δική του Διοίκηση.

Πώς το λένε όλο αυτό; Δημοκρατία πάντως όχι, σίγουρα όμως ότι Δημαρχία κατά την κρατούσα δημοτική αρχή σημαίνει προσωπική του Δημάρχου αρέσκεια ή απαρέσκεια.

Β. Μας λέει το κείμενο ότι «οφείλουν υποψήφιοι, παρατάξεις, πολιτικές οργανώσεις, φορείς,  να πάρουν μια ξεκάθαρη θέση», ενώ  λίγο πιο πάνω αναφέρει ότι «Την ίδια περίοδο οι εκπρόσωποι της αντιπολίτευσης (στο μεγαλύτερο ποσοστό τους) είναι απόντες από την δράση του Δήμου» .

Υπάρχουν όμως και παρόντες, που δεν ανήκουν στην παράταξή της Δημοτικής Αρχής . Γιατί δεν αναφέρει ξεκάθαρα ποιοι ήταν παρόντες σε όλα τα Δημοτικά Συμβούλια και ποιοι οι απόντες, ονομαστικά;

Μιλάει ότι «οφείλουν υποψήφιοι, παρατάξεις, πολιτικές οργανώσεις, φορείς να πάρουν μια ξεκάθαρη θέση» και δεν κάνει κουβέντα για τις καταγγελίες (περί χρηματισμού και σπατάλη δημοσίου χρήματος ) που έγινε από πρώην στελέχη της Διοίκησης Βασιλόπουλου. Ζητά δημοκρατία, αλλά δεν λέει τίποτα για τις απευθείας αναθέσεις χωρίς να ενημερώνουν το Δημοτικό Συμβούλιο.

Γ. Εν πάση περιπτώσει ο ανώνυμος αρθρογράφος του πιο πάνω άρθρου ξεχνά  ότι στη Δημοκρατία προ των εκλογών δεν υπάρχει προκριματική επιτροπή  που να αποφαίνεται ποιος «δικαιούται δια να ομιλεί» και ποιος όχι.

Και πως όλοι αυτοί τους οποίους επικρίνει , δικαιούνται να είναι υποψήφιοι ό,τι κι αν έχουν κάνει ως δημότες, έστω κι αν έχει για αυτούς ο αρθρογράφος το απόλυτο δίκιο. Και ότι οι υπόλοιποι ναι μεν μπορούμε να μιλάμε για τις θέσεις τους , όχι όμως και να επικρίνουμε  τις προθέσεις τους.

Για τις τελευταίες κρίνει ο λαός την ημέρα των εκλογών, ιδίως από θέσεως κοινωνικής ισχύος.

Διαφορετικά μιλάμε για φασισμό στην πιο καθαρόαιμη μορφή του.

ΑΝΑΓΕΝΝΗΣΗ

 

Δείτε το εν λόγω άρθρο και βγάλτε τα συμπεράσματα μόνοι σας, κάποιοι πραγματικά κρύβονται.

3

Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση /  Αλλαγή )

Σύνδεση με %s